tisdag, november 22, 2011

Arla

Klockan fem imorse vaknade jag för tusende gången av att jag trodde lungorna höll på med ett utbrytningsförsök så sedan dess har jag varit vaken. Och jag är förvånansvärt pigg, det var jag redan då. Antagligen för att jag sov halva dagen igår och fortfarande egentligen är i nattarbetsläge. Men det passade bra. När klockan slog åtta hade jag redan hunnit köra till stan, lämnat in min bil på verkstaden, kört M till jobbet och handlat.

Nu är jag alltså åter i stan, det blev bara tio timmar på landet där de tre svansarna bråkade om att få min uppmärksamhet nu när jag varit borta så länge. Jag hinner med en tur till, tror jag, jag går inte på nattskiftet igen förrän imorgon kväll. Och ikväll vankas det WoW-raid så då föredrar jag att vara på landet där den bästa speldatorn står och där den bästa uppkopplingen finns.

Inga kommentarer: