tisdag, november 22, 2011

Tear it down, already!

Så var det med den piggheten. La mig i sängen för att se ett par tv-serier i väntan på att verkstaden skulle ringa och vaknade nästan tre timmar senare. Men ja, det kanske behövdes efter den skrala sömnen inatt. Skönt var det i vart fall. Men någon verkstad har inte ringt.

Hann bl.a se förra veckans avsnitt av American Horror Story som jag inte hunnit med innan jag somnade. Kändes som att de fortsatte på banan att ge oss tittare fler svar och ställa lite färre nya frågor. Oavsett tycker jag att det är lite ruggigt. Inte otäckt men obehagligt. Jag som tycker det är sorgligt när man river hus kände en strimma hopp när det var någon som äntligen pratade om att riva det där förskräckliga huset. Men då hade det förstås inte blivit så mycket mer av serien.



Inga kommentarer: