söndag, maj 27, 2018

Mera bus

Gårdagens "busande" har kanske till sist gett lite resultat. Eller kanske snarare de tre omgångarna tillsammans. Den ska ju fortsätta verka under 48 timmar efter påstrykning så det är säkert en samlad kraft av alla försöken. Jag skulle dock inte säga att jag har en solbränna att reagera på direkt. Men jag ser skillnad från områden jag inte smörjt in (medvetet just av den anledningen).

Googlade lite och hittade recensioner på inköpsställen lite här och var som sa liknande saker. Den stora massan är supernöjda, men så sticker det in en och annan person med, liksom jag, väldigt ljus hy som säger sig knappt fått nån effekt alls trots flera försök på kort tid. Så det är kanske inte bara jag. Märkligt är bara förnamnet. Typiskt en sån sak som jag skulle vilja orsaken till. Bara för att förstå och veta.

Funderar på att beställa en annan från samma märke och se om den funkar bättre. De har en som heter Winter Skin, eller nåt liknande, som ska vara speciellt för ljus hy.

Inga kommentarer: