söndag, januari 11, 2015

Award season 2015

Många timmar har spenderats i den här sängen, så också ikväll. Sitter med en katt på var sida om mig och har just sett en inspelning av People's Choice Award som gick veckan som var. Inatt är det Golden Globe-galan men då jag måste upp till jobbet imorgon så får jag stå över. Trots att jag såg att den visas direkt på SvtPlay, vilket var glädjande. Förhoppningsvis går den att se i efterhand imorgon kväll. Får försöka undvika nöjesnyheter fram tills dess.

PCA var dock okej, inte jättekul och lite smårörig men det är kul att award season är igång. I veckan släpps även nomineringarna till Oscargalan så det blir väl till att försöka se lite film sen.

Ska jag vara ärlig så hade jag gärna tagit ledigt fram till Oscargalan i februari och bara legat i den här sängen och sett film och gosat katt. Jag har inte sådär väldigt mycket lust till något annat för tillfället.

Inga kommentarer: