fredag, april 23, 2010

Mer måne

Jag vet inte om jag är bättre, jag inbillar mig det. Säkerligen till stor del för att jag är less. Jag är less på att det gör ont, att jag blir trött, att jag måste be om hjälp med att lyfta eller bära saker, att jag hela tiden låter när jag gör den minsta ansträngning med ryggen, att det inte finns något bekvämt sätt att sitta eller ligga på osv osv.

Annars spenderar jag en del av min (och M:s) konvalescense framför blandad film och tv-serier. Med blandat resultat. Idag är Moon helt klart höjdpunkten. Svårt att säga exakt varför jag gillade den så mycket, men det gjorde jag. M, som trots feber fortfarande är snäppet bättre på att räkna ut filmer som denna än vad jag är, var kanske mindre imponerad men ändock nöjd med filmen. Den (och tusen andra) ska jag försöka recensera vad det lider.

Inga kommentarer: