fredag, april 16, 2010

Idag

Ska jag ta tag i den där städningen jag bara skjutit på. Det börjar bli läskigt dammigt här och jag kan inte ens skylla på katterna då de är 5 mil bort.

Ska jag sätta mig med registerjobb. Det hopar sig dag för dag och ju mer det hopar sig desto mer stressad och avigt inställd blir jag. Förfrågningarna är många och jag hinner aldrig lägga tid på utvecklingen av det som jag borde.

Ska jag inte fara och träna. Tre gånger den här veckan får räcka även om gårdagens träning kändes seg och tuff och jag egentligen skulle behöva en lättsam träningsdag. Men en promenad kan det få bli.

Ska jag byta till sommardäck. Jag hoppas att det är som jag minns; att jag köpte nya förra året.

Ska jag försöka få över M på middag.

Sen blir det nattjobb för hela slanten i helgen och inget annat av vikt kommer att orkas med. Antagligen.

Inga kommentarer: