måndag, september 28, 2015

Det sociala djuret

Imorgon ska jag iväg på ett heldagsmöte i Skellefteå som representant för vår verksamhet i ett förarbete inför en upphandling av ett nytt verksamhetsprogram. Jag känner ett par personer på deltagarlistan som kommer från andra verksamheter men i övrigt är det nya bekantskaper. Normalt sätt är jag ingen übersocial och utåtriktad person kanske men just för tillfället är jag i en period då jag helst av allt håller mig för mig själv på kontoret och jobbar på i ensamhet med undantag för fikapauser. I jobbrollen brukar jag kunna fixa det där bara bra men just nu finns inte riktigt energin faktiskt. Men, som alltid så blir det säkerligen många gånger trevligare än vad jag tror.

Måste dock sätta klockan på toktidigt då den hyrda bussen avgår 6.45 från stadshuset. Och jag vet att bara tanken på att jag inte får försova mig kommer göra att jag inte somnar i tid ikväll.

Inga kommentarer: