onsdag, september 16, 2015

Man kan ju inte vara allergisk mot familjen

Nu har två inledande delar av utredningen, som förhoppningsvis ska ge lite svar kring sommarens astmaattack, genomgåtts och det har varit lite berg och dalar. Första kändes som en märklig besvikelse på nåt vis så jag var beredd på att få kämpa mig fram lite till del två. Men riktigt så blev det inte. 

Nu har jag en snygg blånad i armvecket, svårstucken som jag är, en utökad hög med mediciner (och snart tomt på kontot av samma anledning) och är nästan oresonligt rädd att något av allergiproven ska visa på kattallergi. Nu tror jag inte det, jag har min aning om ett annat svar, men jag är ändå lite orolig över det. Förstås. Halva min familj består av kattpäls.

1 kommentar:

Anonym sa...

Min kompis har gjort allergitest. Djur-utan (djur-fri låter inge trevligt) som hon är är hennes stora fasa att hon är allergisk mot ost och vin.