lördag, september 12, 2015

Flytthjälp

Idag har vi flyttat ett par kompisar ut ifrån stan. De byter en tvåa i stan mot ett enormt hus några mil utanför. Jättefint och med potential att bli ännu finare. Men så mycket saker man har! Jag trodde på riktigt inte att det skulle vara så mycket grejer i en tvåa men trots att de redan kört en vända och fyllt ett vardagsrum med grejer så blev det hela två vändor med en hyrd skåpbil, modell större. Men effektiva var vi och för oss flyttares del var det välorganiserat med andra lejda vänner/familj som stod med lagad mat klar när vi anlände till huset med första lasset. Mycket bra! Hur organiserat det sen blir med att packa upp allt kan jag däremot inte uttala mig om...

Mycket flytt just nu. Syrran flyttade och jag har kört egna grejer då hon lämnade lägenheten som jag stått på. På tisdag flyttar hela mitt kontor till ett nytt ställe och snart väntar en, eller egentligen två, andra flyttar. Vem behöver träningskort?

Inga kommentarer: