söndag, juli 13, 2014

Sen då?

Glest, glesare.... Ska den här bloggen gå samma öde till mötes som så många andra jag själv följt förut? Jag vet inte, jag tror inte att jag vill det men jag har å andra sidan lite svårt att riktigt bestämma mig för vad jag vill göra av den. Jag har blivit så mycket mer medveten om vad jag skriver och hur jag skriver det så att det hämmar lite. Inget nytt problem förvisso men kanske allt större.

Ja vi får väl se. Vart ska jag annars göra av mitt skrivbehov (som förvisso bara uppfylls till kanske 25% av den här bloggen ändå) osv... Instagram känns inte som en avbytare då jag inte baserat bloggen på bilder utan text. Samtidigt önskar jag att bloggen var roligare, mer kommunikativ alt mer politisk igen (men det är svårt av andra anledningar). Jaja.

Säkert bara tillfälligt, så ni som ev ändå önskar en fortsättning (har jag hybris som tror att det kanske finns en eller ett par stycken som tillhör den skaran?) behöver säkert inte vara oroliga :)

Inga kommentarer: