lördag, november 29, 2014

Nu saknas bara snön

En hel vecka sedan sist, tiden går verkligen fort nu. November har rusat förbi och snart är vi i december. Första advent och sånt där. Imorgon har jag tänkt storstäda lite men så mycket julpyntande det blir det inte i vanlig ordning. Möjligtvis lite vinterpyntande, som att sätta upp och tända snögloberna i köksfönstren. I övrigt är jag mest glad om det blir rent och lite städat. Jag skulle vilja få upp lite saker på väggarna också som har stått och väntat på det alldeles för länge. Som stringhyllorna till exempel eller någon utav tavlorna som faktiskt är redo att sättas upp. Jag har ett gäng planscher ihoprullade som väntar på att få bo i nån ram, men det har inte heller riktigt blivit av än. Jag/vi behöver tydligen inte bara en städfirma utan även en inredare...

Inga kommentarer: