söndag, maj 17, 2015

Grey's...

En del av helgen har tillbringats med att se ikapp lite Grey's Anatomy. Jag har ju legat efter med de flesta serier ett tag nu och just den var det kanske dessutom länge sedan jag egentligen gillade så där värst mycket. Historierna blir bara allt mer spektakulära. Så pass att jag himlat med ögonen stundvis i min ensamhet då jag sett dem. Men har man sett drygt tio säsonger så är det kanske värt att fortsätta till slutet, när nu det blir. Och 'den stora dramatiken' den här säsongen har jag redan koll på då svensk media skvallrat med stora rubriker i nöjessidorna. Svårt att missa. Men också det har varit lite av en ryck med axlarna för min del. Tror inte jag direkt saknade karaktären under tiden för hens 'inledande straff' i form av tillfällig utskrivning ur serien heller.

Ungefär sådär spektakulära...

Helt ikapp är jag dock inte även om jag sett kanske 7-8 avsnitt. Jag tror jag har kanske fem kvar för att vara helt i fas. Sen är det dags för en ny serie att ses ikapp, lite oklart än vilken dock.

Inga kommentarer: