fredag, november 17, 2006

I'm back, nästan

Jo jag har varit borta ett tag. Och nej det har inte varit ett nöje. Livet suger hårt just nu och det verkar inte bli bättre. Trodde det nån dag, men så kom denna dagen som en isboll i ansiktet. Vad gör man när livet börjar gå åt helvete? Rakar av sig håret, sveper in tre kissar i orangefärgat tyg och åker till Tibet för pengarna jag borde betala sur-csn med? Hittar man rätt då? Kan saker och ting få en mening då?

Känner mig som ett pucko. Har aldrig känt mig mer värdelös, tjock och sorglig än nu.

Har 129 olästa blogginlägg på min rss-grejs. Ligger efter lite. Har inte direkt någon lust. Har kasserat alla mitt-liv-är-så-fucking-grejt-och-se-vilka-fina-tapeter-jag-valt-till-vår- tvättstuga-bloggar som jag av någon anledning läste tidigare. Jag orkar inte med lyckliga människor just nu. Jag tror inte på dem, that's it. De mest suicida har också fått gå. Och flera politiska ligger på hold, vem orkar egentligen bry sig om glömda Tsunamiband när allt fuckat upp sig på ett oväntat sätt?

Borde prata med mina vänner och människor som kanske fortfarande tycker om mig lite. Men jag är så less på att vara miserabla pucko-Sara att jag inte orkar.

Happy blogg. Sorry.

En god nyhet är att det numer finns julmust i affären. Jag blir beroende varje år. Tänk om man kunde få all sin näring från julmust.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jag tror säkert att det kan vara möjligt att leva på julmust ett tag. Socker för energin och så borde det väl vara lite b-vitamin(det är ju lite ölaktigt).Om du toppar med några pepparkakor(för proteinet?) per dag så skall du se...
Jag ser fram emot ikväll. Blir bra och avslappnat. Vi skippar politiken och röjer lite, tycker jag. Vi är ju flera som tycker mycket om dig ju! Supersmartaratansara!! Synd bara att alla är så jädra upptagna och att vi alla bor så utspritt som det bara går. Ses snart!

Anonym sa...

Jag var inte med i gårkväll och kunnde säga något så jag säger det nu:
"Jag tycker om dig Sara och jag tycker du är jättebra."
"Herr" anna k

Sara sa...

Tack, gulligt av er. /S