Visar inlägg med etikett särboskap. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett särboskap. Visa alla inlägg

torsdag, november 18, 2010

Lukta gott som lukta gott?

En av 'fördelarna' med dubbelt boende (eller vad jag nu ska kalla det) är att man endera morgonen inser att man har tre deosar (heter det ju?) på ett ställe och ingen på det andra och därför får gå till universitetet och lukta som Rexona for Men.

Låt oss kalla det för ett feministiskt experiment, eller nåt.