torsdag, mars 16, 2017

Sneakers dilemma

Jag hämtade ut ett paket idag innehållande två par sneakers. Jag fick lite vårfeeling där på söndagskvällen och valde ut två par att testa. Och nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra med dem. Det ena paret känns lite tråkigare än jag tänkte mig (de är dessutom vita, reebook princess) men helt klart bekväma. De andra är ett par fina men inte supersköna Svea-sneakers. Jag hade basketvarianten av den skon förra året och de var inte heller särskilt sköna i början (jag minns blåsor...). Men sen blev de det ändå. Så vad göra? Jag vill inte ha båda, planen är att köpa några mer "fancy" vårskor också som jag kan ha på jobbet. Några bekväma med lite klack kanske. Så ett par sneakers får räcka för nu.

De sköna/tråkiga eller de kanske-sköna-sen/fina? Hm...

Inga kommentarer: