söndag, mars 19, 2017

Ny-sneakers

Och sneakers-dilemmat då? Jo jag bestämde mig för de lite hårda, men fullt möjliga att gå in, blåa tyg-Sveisarna till sist. Inga skor jag kanske promenerar långt i, men det kan jag ordna ett par andra till. Ett par med lite stötdämpning som kanske inte är lika fina men som duger till det.


De ser lite platå-iga ut men de är mer sluttande faktiskt. Det var oväntat behagligt. Det enda är som sagt att de är lite hårda (främst baktill), och då min högerfot verkar vara lite mindre än storlek 37, som vänstern är, så glappar och skaver de lite lite på den sidan. Jag får se om jag stoppar i ett par sulor eller inte.

Jag började "stå in dem" på jobbet i fredags, som synes på bilden, och det lär jag väl fortsätta med i veckan. Än är det för blött och icke-vårigt ute för att promenera runt i tygskor. Men snart så... Nya sneakers är väl det bästa vårtecknet, eller?

Inga kommentarer: