torsdag, februari 23, 2017

Det går framåt-nedåt del 2

Det är lite lite uppförsbacke med "projektet" just nu. Lite oklart varför egentligen. Vågen skvallrade igår om att jag tappat lite mindre än veckan före, men att jag totalt sett ligger före planen en liten liten bit. Så jag är på banan. Trots det så lyckades jag känna mig tjockare och fulare än någonsin just den morgonen, i jakten efter något att ta på mig. Inget kändes riktigt bra. Idag är det mensvärk som plockar ner mig en aning, skapar ett skåpsätarsug och som antagligen får förklara gårdagens morgonhumör också. Bara att acceptera läget i ett par dagar kanske.

Jag är ju på banan, som sagt. Jag borde vara nöjd och glad över det. M hejar på allt han kan och det behövs extra den här veckan. Jag håller mig envist till min matapp och har prickat av tre "träningspass" än så länge den här veckan. Imorgon blir det ett fjärde, enligt planen, och det sägs bli fint väder i helgen så då hoppas jag på flera utepromenader. Jag ska väl komma över den här puckeln också, inte sant?


Inga kommentarer: