torsdag, januari 19, 2017

Nog blev det bättre allt...

Igår när jag borstade tänderna kikade jag runt i mitt lite förnyade badrum och kände mig plötsligt inte så säker på att det var ett så stort uppsving som jag hoppats. Förvisso saknas som sagt fortfarande färg på den halv omålade väggen och dessutom en bit vägg, så det är ju inte färdigt.

Men så i morse när jag steg och upp, gick in i badrummet och tände lyset så kändes det plötsligt "åh vad fint det blev!", så det var ju bra. Jag hoppas att M ska tycka likadant då han kommer hem imorgon kväll. Nu har jag kommit på att jag behöver nån form av tidskriftsamlare också. Det hamnar gärna nån krysstidning där och, av någon anledning, fackliga tidningar lite nu och då, och det vore snyggare att ha dem nån annanstans än i en hög på papperskorgslocket.

Inga kommentarer: