lördag, oktober 08, 2016

Lördag

En rekordslö dag har jag haft. Verkligen på riktigt. Jag vaknade tidigt i vanlig ordning, åt frukost i sängen framför teven och låg sen kvar länge. Och därefter har det som lite fortsatt på samma vis. Jag har läst i soffan, surfat runt en del, sett lite mer teve och kelat en massa katt.

Nu har jag dock varit rastlös ett tag, i väntan på att Lil'sis ska dyka upp. Hungrig och rastlös. Vi ska äta nåt gott och se film och bara hänga vi två. Det ska bli mysigt.

Och vila har nog varit bra. Jag har varit lite halvhängig ända sedan gallstensgrejen. Inte haft så mycket matlust, illamående som kommit och gått lite och känt det som, vad jag åtminstone före läkarbesöket trodde var, magkatarr igen. Inga större bekymmer, men jag har inte känt mig helt pigg heller. Det går säkert till sig bara jag fortsätter att ta det lite lugnare och äta bra.

Inga kommentarer: