onsdag, augusti 31, 2016

Snuggie!

När jag började jobba var det som att hösten tog över. Jag hörde några röster som sa att det skulle bli varmare och det har det kanske blivit, men någon jättevärme är det ju inte riktigt. På dagarna är det okej men på mornarna och kvällarna är det inte någon värme. Inte frostgrader men inte långt ifrån.

Igår satt jag i sängen och frös, som lite ruggig sådär. Sån himla tur då att bästmannen M gav mig en "Snug Rug Deluxe" i födelsedagspresent. Den var perfekt igår, supermysig att gosa in sig i och ändå kunna blipp lite med mobilen när jag kikade på idol (yes jag ger det en chans i år också).

Min är inte dubbel som på bilden, men lika mysigt röd
Mitt bästa hösttips såhär långt, helt klart. Enda nackdelen är att katterna snott den ikväll, de hann upp i sängen före mig och vart la de sig...?

Inga kommentarer: