fredag, augusti 26, 2016

Helg!

Hösten gjorde som lite uppehåll den här veckan. Jag märkte mest utav det då jag lämnade kontoret för att handla lunch på coop om dagarna (jag har varit lite slö på att laga egentlig middag den här veckan och därmed haft skralt med lunchlådor; förbättringsområde definitivt) och slogs av värme och solljus i ansiktet utanför dörren. Jag har också äntligen kunnat klippa gräset, vilket gick tungt efter alldeles för lång väntetid. Stackars klipparen var inte nöjd då jag med ansträngning puttade den framför mig på de mest vildvuxna delarna. Ett bra träningspass om inte annat.

Helgen är välkomnad trots att jag inte har några superspännande planer. Jag har känt mig väldigt trött om mornarna hela veckan så jag är ganska nöjd om jag får det lite lugnt och vilsamt. Vi får väl se hur vädret blir om jag hinner få klart mitt trädgårdsprojekt som strandat av tidsbrist.

Inga kommentarer: