tisdag, april 12, 2016

Tired tuesday

Idag på förmiddagen tänkte jag en stund att jag kände mig så väldigt mycket piggare än förra veckan. "Nu vänder det!", ungefär. Sen höll jag i ett personalmöte på eftermiddagen med 5 medarbetare i ett rum där syret tog slut nästan på en gång och kom ut två timmar senare helt slut i hjärnan. Åkte hem ytterligare en timme senare och kände mig snudd på överkörd. Märkligt det där. Det var ett bra möte så jag skyller helt klart på syrebristen...

Och jag vet att det är just ikväll som jag borde nyttja att det fortfarande är ljust vid 20-tiden (och alldeles stilla här ute just ikväll) och ta en promenad för att öka syretillförseln och röra på kroppen lite men orken finns på riktigt inte kvar. Inte ens för en runda på bandet. Skärpning, helt enkelt. En annan dag.

Inga kommentarer: