lördag, oktober 31, 2015

Lördag

Oktobers sista arbetsvecka har gått och det här börjar likna en helgblogg. Nevermind, det är som det är. Något jag tror upprepas mycket i mitt huvud just nu. Kroppen är lite sliten, den har konstiga saker för sig som jag ömsom oroar mig för mycket över och ömsom ignorerar. Besvärlig ekvation.

Försökte ta en lugn lördag idag och lyckades ganska väl. Jag skrubbade förvisso det omöjliga badrummet, plockade disk, packade undan lite saker och gjorde spenatsoppa som blev aningens för salt, men i övrigt har jag försökt ägna tid i sängen åt några Mad Men-avsnitt. Jag borde antagligen ha gått ut men jag hade inte riktigt orken idag. Yrseln jag drogs med igår kväll och på förmiddagen idag har dämpats något. Oklart om det beror på det extra järnintaget eller på vilan.

Inga kommentarer: