tisdag, september 01, 2015

Blä

Besked som är efterlängtade och positiva för någon du bryr dig om, men inte nödvändigtvis lika positivt för dig själv - crap business. Det blir säkerligen bra i slutändan men just nu känns det lite skräp.

Allmän motvind (med enstaka solstrålar här och var, ska tilläggas) just nu gör mig trött och inte riktigt lika effektiv som jag skulle behöva vara både på jobbet och hemma. Känns som att det kommer att bli en lite röjig höst med mycket att göra, inte minst jobbmässigt. Vissa dagar kan jag önska mig ett arbete där jag mest skulle 'vända papper' och inte behövde finnas till hands för andra och vara engagerad i en massa olika människor och relationer. Samtidigt så vet jag att jag får en massa energi av det också, så egentligen vill jag ju inte byta. Men ibland så.

Livet är enkelt, inte sant?

Inga kommentarer: