torsdag, januari 22, 2015

The Graham Norton Show

Ikväll har jag återupptagit min återkommande kärlek till The Graham Norton Show (och min önskan att ha alla BBC-kanaler som finns). Youtube är fullt av avsnitt i fullängd så det är bara att söka och titta. Ikväll har jag bland annat sett dessa två:


Underbara Benedict Cumberbatch, den för mig lite okända Miranda Hart och Timothy Spall (vars oscarnominerade film Mr Turner (2014) jag förstås måste se snart). Varje gång jag ser Cumberbatch 'som sig själv' slås jag av vilken total kroppskontroll han måste ha som skådespelare. Det är som att hela hans mimik, kroppsspråk och utseende är annorlunda som sitt mer avslappnade jag. Häftigt, måste jag säga. Missa inte penguin-historien, eller Smaug-rösten för den delen! Must see, alltså.


Sen bör ni inte heller missa avsnittet med Ben Stiller ('B Still'), Ricky Gervais och Rebel Wilson. Den senare delen av programmet med Usher, Jamie Foxx och märkligt stelutseende Cameron Diaz är dock inte alls lika bra, om än sevärt.

Lookie, lookie!

Inga kommentarer: