fredag, oktober 10, 2014

Helg!

Och själv är jag inte heller helt pigg. När vi kommit hem så la jag mig och sov i ett par timmar och vaknade alldeles febervarm. Just nu känns det lite bättre faktiskt, men bra är det väl inte. Vi får se hur det känns imorgon. Eftersom vi inte kommer kunna fara nånstans i helgen så kommer syrran med pojkvän hit och umgås om jag nu är pigg nog för det. Det skulle vara väldigt trevligt. Men jobbigt förstås om jag inte mår riktigt bra. Men lite mer sömn kanske gör susen. Sömn fram till 6:30 då första blodprovet ska tas...

Men det känns skönt med helg, och faktiskt med hemmahelg även om jag längtar efter en bio-och-middag-kväll också. Men jag är trött och lite småsliten så jag kapitulerar hyfsat enkelt. Enklast förstås för att det gäller Minas hälsa, men även annars.

Inga kommentarer: