söndag, april 22, 2012

Söndag

Idag har annars varit en vanlig slö söndag. Inte särskilt mycket har hänt. Vi fastnade, minst sagt, i ett par småspel efter att M införskaffade sig en iPad häromdagen så det har vi hängt framför ett tag idag också. Väldigt produktivt. Men ganska kul. Och jag gör mitt bästa att ignorera att jag gärna skulle haft en egen padda. Eller som M sa: "Egentligen tror jag det är du som skulle ha mest nytta av en sån här..." Hm... Jag vill dock inte säga att han har rätt. Men nu har jag ju delvis tillgång till en i vart fall. Det är bra nog.

Men lite städat har vi fått gjort och så middag ute i skärgården hos svärisarna. Så det är klart en godkänd söndag. Speciellt då ingen snö fallit och då det faktiskt varit riktigt skönt i luften ute. Törs jag våga hoppas på vår snart nu?

Inga kommentarer: