måndag, april 23, 2012

Röda bråkfransyskan på vägen igen

Händelserik dag idag. Axlarna sitter uppe vid öronen insåg jag just och huvudet känns lite pressat. Har gjort flera bra saker, t.ex har bilen blivit lagad. Nu var det ju inte jag som gjorde det utan en trevlig man på verkstaden men det var åtminstone jag som betalade. Nu hoppas jag innerligt att bilrackaren håller sig i skinnet ett tag. Men med min tur så hittar jag säkert nåt nytt bekymmer när jag byter däcken till helgen (hoppas jag det blir?).

Det som hållit axlarna uppe har dock varit andra grejer, men det får jag dra en annan kväll. Nu tänker jag gosa in huvudet i en kattmage och slöa ner mig en stund. Med tanke på att klockan ringde kl 6 i morse lär det inte bli en sen kväll för min del.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Och så kommer det att fortsätta....upp kl 6 och gäspa kl 22...Hihi

Sara sa...

Haha förstår inte vad du praaatar om ;)