lördag, april 21, 2012

Back!

Negligerad blogg den här veckan säger ni? Jo, det verkar lite så. Men nu är jag på tillbakaväg från min tillfälliga svacka så snart är allt som vanligt igen. Sover fortfarande lite stötvis men har inatt sovit bättre och lugnare än på länge. Med en varm M tätt intill hela tiden och tre kattor som haft skiftbyte för att alla ska ha möjlighet att få sova på min hand. Sweeties.

Ikväll far vi in till stan en sväng igen och besöker U för en efterlängtad spelkväll! Vi har åtminstone två nya spel att sätta tänderna i. A lånade ett, Portobello Market, på World of Boardgames och jag köpte Bezzerwizzer igår på Collectors Point. Can't wait!

(Och nej, jag kommenterar fortfarande inte snön som envisas med att fortsätta falla. Men jag är ganska besviken på våren och den personen som är ansvarig för denne.)

Inga kommentarer: