lördag, februari 18, 2012

Våren är på väg, eller?

Lördagen kom med oväder. Det snöar men framför allt så yr den ganska hårda blåsten upp snö så att det är omöjligt att vara ute utan att bli piskad i ansiktet. Lil'sis och jag var på Strömpilen idag och handlade och där yrde både skyltar, reklamaffischer och annat runt på parkeringen. Och det drog ganska bra i bilen över Kolbäcksbron på väg hem med dålig sikt. 

Vi väntar M till stan och såklart är jag lite halvorolig över att han kan finnas nånstans på vägen i det här vädret. Snörök och hård vind är inte kul på E4:an. Jag har ringt honom på mobilen ett par gånger den sista dryga timmen utan svar men jag vet att han hade nåt supportärende han skulle göra också så det behöver inte alls betyda något. Men jag är helt enkelt oroligt lagd så jag blir nöjd först när han är här.

Inga kommentarer: