onsdag, februari 29, 2012

Säsongsuppehåll, "what is it good for?"

Inatt gick säsongsavslutningen av Parenthood (2010). Den kommer tillbaka för en fjärde säsong, men då den är min absoluta favorit vill jag inte kasta mig över den riktigt än. Och jag gissar att eländiga saker skedde. Sarah bröt säkert med Mark (oförlåtligt isf) t.ex. Men jag hoppas att det blev en bra lösning på adoptionskarusellen som hennes syster håller på med. Oavsett lär det vara en tårfylld säsongsavslutning, enligt twitter.

Mars imorgon och nu börjar alltså säsongsavslutningarna komma. Visst börjar det en del serier "mid-season" också? Jag hoppas det kommer något nytt och lovande. Började för övrigt se Smash (2012) och de första tre avsnitten var väl okej, men jag vet inte riktigt vart de ska ta vägen med serien sen? Och frågan är om musiken är tillräckligt bra för att serien ska slå? Hm...

När jag ser titeln kan jag för övrigt bara tänka på:



Inga kommentarer: