lördag, februari 18, 2012

Lördag!

Ikväll har Simon och Emil bjudit in sig själva hit på melodifestivalkväll. Märkligt att jag och M som verkligen inte är några mello-tittare nu ska se vår tredje delfinal*. Men man kan ju uppskatta grejen runtomkring. Så jag ser helt klart fram emot kvällen. Skönt med lite socialt umgänge efter sjukveckan också. Vi ska göra tacos och så har syrran gjort vit chokladmousse enligt min instruktion som vi ska servera med krossade maränger och passionsfrukt. Det var efterrätten som jag och M gjorde åt oss själva på nyår och den var väldigt god (och enkel att göra) så jag hoppas att det går hem ikväll också.

Och så missar ni väl inte Sherlock på SVT1 kl 21.30? Kvällens avsnitt har inte jag heller sett så jag kan inte orda hur det är. Men jag skulle bli förvånad om det inte håller samma klass som de tidigare.

*Eller ja, förra såg vi väl inte direkt egentligen men den stod på när vi hade gäster efter önskemål

2 kommentarer:

Iréne JB sa...

Åh, tack för påminnelsen. Sherlock blir det efter obligatorisk mello, trots att jag heller egentligen inte bryr mej :)
Ha en skön söndag, kram.

Sara sa...

Tack detsamma! Kram