söndag, februari 12, 2012

Inflyttningsgalej

Vi hade en väldigt trevlig kväll igår, som väntat. Jag borde kanske försökt få ihop en kväll då alla tilltänkta kunde ha kommit samtidigt, men det är så svårt med alla scheman och jobb som ska pusslas ihop så igår var det bästtjejerna U och A som kom förbi på lite inflyttningsgalej. U hade dessutom mitt favvobubbel med mig så vi kunde skåla för den nya lyan. Lyx!

Det blev en massa snacks, ostar, pesto osv så jag nästan känner mig mätt fortfarande. Och så kikade vi lite melodifestivalen, som tycktes ha en något högre kvalitetsnivå än förra helgen. Vi såg långt ifrån allt men majoriteten av oss höll lite på den (för oss okända) kostymmannen från Skellefteå som sedermera också gick vidare till Globen. Ja, och så hoppades vi på att det skulle vara färdigt för Di Leva på en gång, vilket det väl blev.

Men mest lyssnades det på musik, pratades, skrattades och åts det. Väldigt trevligt! Tack tjejer för besöket!

Inga kommentarer: