fredag, februari 24, 2012

Fredag

Sjukorna var inte över på jobbet men jag tror att kulmen har nåtts. Tror att det kommer kännas lite mer tomt på jobbet ikväll/inatt, om jag säger så. Och jag tror att det blir en betydligt mindre springig natt än den som var. Jag hade rent ont i vaderna vid 4-tiden då jag hittade en stund att slänga upp dem på en fotpall för att vila lite. Tror att jag samtidigt hinkade i mig en liter vatten. Vätsketillförseln glömmer jag alltid bort när vi har mycket att göra. Är fortfarande törstig, känns som att det inte finns någon botten.

Nu hjälpte det säkert inte törsten att jag just hävt i mig en stor portion thai-mat på 'nya' restaurangen tillsammans med M... Jag var inte svårövertalad när han ringde och frågade om han fick bjuda mig. Att laga mat mellan jobbnätter är inte det som lockar mest, kan jag lova. Så det var trevligt. Och gott.

Trevlig fredag hörrni!

Inga kommentarer: