måndag, februari 27, 2012

"A bad feeling I have about this"

Vaknade "tidigt" (dvs efter bara 5 timmars sömn, klockan var nästan ett dock) och var på ett hyfsat bra humör. Men det tycks ändra sig. Känner mig...nånting. Lite oklart vad. Hungrig, är väl det jag kan säga säkert. I övrigt känns det som att jag är antingen irriterad eller ledsen. Jag vet faktiskt inte säkert. Eller varför. Det kan bero på den knappa sömnen förstås men det kan också bero på att jag nu efter Oscargalans avslut inte har det där roliga att se fram emot. Jag har inget inplanerat som jag känner sådär mycket för. Eller jag har nog inget inplanerat pronto. Och det känns lite tomt och eländigt.

Den starka känslan att jag behöver nånting nytt är helt enkelt tillbaka. "Alla andra har något i görningen"-känslan. "Jag står och stampar och blir bara äldre"-känslan. Nån som känner igen sig? Inte det, nähä.

Inga kommentarer: