torsdag, februari 23, 2012

Back to work!

Torsdag och snart dags att återgå till jobbet efter sjuka och veckoledighet. Känns som en evighet sedan jag var där sist, jag hoppas jag minns vad jag ska göra...

Fast det brukar ge med sig ganska fort. Små fåglar har kvittrat att det varit ganska mycket att göra på avdelningen när jag varit borta. Det var ju mycket sjukdom när jag blev sjuk och mycket att göra redan då, men jag tror att det tillkom lite fler 'komplikationer' under veckan som var. Jag hoppas att det börjat lugna sig och att de inte behöver vara sjuka och febriga längre.

Tre nätter väntar mig i vart fall och det känns ganska bra att gå tillbaka till gamla rutiner. Jag har ju så bra folk att jobba med så jag kan nästan sakna det lite när jag varit borta länge. Även om det helt ställer om dygnsrytm och rutiner att vara där.

Inga kommentarer: