måndag, december 26, 2011

Still here

Jag blåste då inte bort inatt. Inte alls. Visst blåste det, men jag har inte sett att det skulle ha gett några särskilda konsekvenser här på landet. Sist for en större gren från tallen i trädgården och ett drygt 100-årigt träd knäcktes på grannens tomt. Men den här gången ser det ut att ha gått bara bra.

Inatt blir det återgång till jobbet, har jag bestämt. Trots att jag hade nåt som mest liknar kramp i korsryggen när jag ringde och friskskrev mig. Men igår blev det lite bättre under dagen om jag rörde mig lagomt mycket så det hoppas jag på idag med. Samt att det är lugnare på jobbet än för en vecka sen då jag gick på ledighet. Men två nätter ska jag väl fixa. Det där med att vara borta från jobbet är inte riktigt min grej, det känns bara stressande. Sen är väl inte mitt fysiska jobb så väldigt bra för just min rygg, men det är en annan sak det.

Inga kommentarer: