tisdag, december 20, 2011

Jamåhonlevajamåhonleva...!

Idag fyller världens finaste lillasyster 19 år!! Jag har redan firat lite genom att sjunga falskt (och så fort jag kunde) och komma med frukost på sängen. Idag ska hon gå första riskutbildningen (alkoholfokus, tror jag, väldigt bra att det finns numera) av två inför körkortet och jag ska försöka sno ihop en tårta hemma under tiden, hade jag tänkt. Sen vad som händer ikväll är lite oklart. Kanske bara blir middag och fika hemma med minifamiljen. Men det är ju inte fy skam det heller!

Födelsedagsbarnet är dock blont numera

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till födelsedagsbarnet och God jul till hela familjen!!
Kramar kusin M i U-a

Sara sa...

Hon hälsar och tackar!

Och jag har ett ofärdigt mejl till dig som blev liggande och glömdes bort, ska försöka åtgärda det snarast möjligt! Blev så glad när du hörde av dig.

God Jul till er också! Kram!