söndag, november 27, 2011

Söndag, dagen i veckan då planerna man (jag) aldrig genomför grundas

Det blev en riktigt slö hemmadag idag. Det enda vettiga jag gjort var väl när jag bakade pizzamiddag åt familjen i eftermiddags. Annars har jag WoW:at lite, sovit lite och sett på tv-serier. Sådär mycket bio blev det inte heller, vilket på ett sätt kändes avstressat och skönt, men på ett annat lite trist eftersom jag sen jobbar tre kvällar igen. Men vi får se, kanske jag får med mig syrran på en tidig bio imorgon kväll före jobbet. Just nu tycks hon dock väldigt nöjd med att spela Skyrim på min speldator.

Funderar i övrigt (för kanske 3000:de gången) på om jag ska göra om den här bloggen helt till en film-/tv-blogg alt börja blogga sånt på ett nytt ställe. Det är nästan det som jag gillar mest att skriva om (hur det är att läsa vet jag dock inte), i mitt eget liv händer det inte så mycket spännande just nu. Det har mest varit sjukdomar och nattjobbstjat under hösten. Men jag vet inte...åsikter tas förstås emot varmt.

Typisk slö tänkar-söndag alltså. Vad hittar ni på?

Inga kommentarer: