söndag, november 13, 2011

Sjuksyster

Söndag och syrran är fortfarande dålig. Jag vaknar fortfarande av henne varje natt och varje tidig morgon då hon mår som sämst. Kliver upp och försöker finnas till hands men det är inte så mycket jag kan göra. Tycker inte att symptomen riktigt känns som halsfluss längre utan undrar om det inte är det där mykoplasma hon drabbats av ändå. Men just idag är det knappt lönt att försöka hitta en läkare så vi får ge det tills imorgon och se hur hon mår då. Hon är ledsen och less just nu och jag förstår henne.

Märkligt i allt att jag hållt mig frisk trots att både syrran och M varit sjuka. Jag har vaknat några mornar och känt mig snuvig eller öm i halsen men det har snabbt gått över. Jag köpte Kan Jang på apoteket häromdagen, men jag vet inte om det egentligen gör någon skillnad. Kändes värt att prova i vart fall.

Inga kommentarer: