tisdag, november 01, 2011

Konsten att fönstershoppa behärskar jag allt!

Lil'sis har höstlov så idag spenderade vi några timmar tillsammans på stan. Mest kändes det som att hon vallade runt en pensionär som typ vaggade och var yr av smärta, men jag försökte verkligen att ignorera det. Lunchen på Costas var dock bäst ur just det avseendet, sitta still. 
Provade en tröja som jag kanske borde köpt men inte köpte och ett par klackade stövlar som jag kunde stänga hela vägen med dragkedjan (!!!*) och som var väldigt fina, både i svart och brunt, men som jag såklart inte heller köpte. Syrran kom däremot hem med ny skjorta, temugg och ett par nya ringar. Okej, jag kom hem med en påse blandade värktabletter från apoteket, men det räknas som inte riktigt.

Nu vankas det middag med the family, sen back to work efter drygt två veckors frånvaro. Känns lite nervigt faktiskt, av flera anledningar. Men det ska säkert gå bra.

*Tror inte jag hittat några som mina fetvader kommit i annars, true story

Inga kommentarer: