onsdag, november 02, 2011

I'm alive!

Jag överlevde jobbnatten som tur var. Mest för att änglarna höll sig lugna och ungefär så sovande som man kan förvänta sig på det stället. Utom en ängel förstås som hade fullt sjå från ett och framåt med alla möjliga och omöjliga projekt. Men det gick bra det med. Svårast inatt var att följa instruktionerna från sjukgymnasten om att inte gå fort eller med stora steg; när larmen går igång brukar jag inte direkt dra benen efter mig. Men nu fick det ta sin lilla tid. Försökte timea in med värktabletterna så att de skulle göra bäst nytta över viktigaste delen av natten och det gick hyfsat. Från 6-tiden hade jag dock ont, riktigt ont, och när jag väl kom hem strålade det ner till knäet i högra benet som om en nerv satt i kläm eller nåt. Men det var så dags då det.

Nu har jag sovit skapligt bra och ska ladda upp för natt nummer två av tre. Sen säger det nya schemat att jag är ledig en vecka, det kommer sitta bra det.

Inga kommentarer: