fredag, november 04, 2011

Fredagströttma

Trött Sara idag. Men nu är det ledighet som gäller i en vecka, det blir bra det. Sista natten var ganska rörlig, framför allt den första halvan, änglarna var lite oroliga. Sen försökte jag kliva upp skapligt idag, gjorde en fikadejt med Simon och for sedan med resten av familjen ut på landet var vi ätit middag, sett lite tv-serier och haft en lugn, trivsam fredagskväll i soffan med ett glas äckligt vin i handen*. Just nu sitter jag mest och funderar över om jag ska ge mig hän åt tröttheten och göra tidig kväll eller om jag ska hålla mig vaken en stund till (med risk för att passera tröttheten och hamna i nattjobbsläge igen) för att inte vakna alldeles för tidigt imorgon. Hm...

Imorgon blir det spelkväll i stan i goda vänners lag. Ser fram emot det.

*Note to self: inte vara "wild and crazy" och handla utanför de inkörda, omtyckta vinerna om jag inte samtidigt, för säkerhets skull också köper just ett sådant som backup.

Inga kommentarer: