måndag, november 07, 2011

Brain overheated

Återbesök hos sjukgymnasten idag. Det gick bra, men är såklart fortfarande sjukt obekvämt på alla sätt och vis. Jag tror inte den känslan försvinner. Jag ville mest krypa ur mig själv och fly rummet och lämna den där andra jag kvar åt sitt öde.
Anyway... Fler övningar att bita i. Väldigt lätta egentligen, men alla går ut på att göra rörelser som inte är naturliga för mitt vanliga rörelsemönster. Det hade varit enklare om jag behövt träna upp nån muskel, som sjukgymnasten sa. Men nu är det inte så, jag är inte svag. Men jag gör fel, plågar kroppen med ett felaktigt rörelsemönster. Och att få det rätt i hjärnan känns fel på alla plan, men det börjar så sakta ta sig. Det kräver dock koncentration så att jag nästan får huvudvärk varje gång jag gör det. Men det ska bli bra.

Inga kommentarer: