söndag, oktober 02, 2011

I'm still alive

Nej jag har inte dött. Bara varit hemskt trött och sedan varit ute på lite för blöt galej med Umeås bästa (jodå, jag är väldigt objektiv :) peeps! Det här med shots är en dålig grej. Mycket dålig grej. Alltså, såå farligt blev det inte, men jag har svårt för det där med att tappa kontrollen och mot slutet av kvällen var jag nästan där. Men då blev det hemfärd.

Men före det var det en hemskt trevlig AW med bästa folket som blev till en utekväll. God mat, gott dricka och många skratt som gjorde ont i magen. En lite smågrinig bartender dock, men det gjorde egentligen inget. Jag hoppas att han hade en dålig dag bara, annars kanske de skulle låtit hans kollega med social skills ta över bartenderiet helt. Det blir liksom lite dålig reklam med icke serviceminded personal.

Men ruggigt kul och så väldigt behövligt för undertecknad att det inte var klokt!

Inga kommentarer: