lördag, september 24, 2011

More to come

Jag har nu sett alla veckans premiärer på tv-seriefronten och måste säga att jag är nöjd med samtliga. Jag gillar också att nästan samtliga haft dubbelavsnitt som start så att jag fått en rejäl dos av varje på en gång. Fast det är klart, hade de istället haft premiär en vecka tidigare hade ju inte det gjort något...

Den enda av veckans säsongspremiärer som jag inte sett är Grey's Anatomy. Men jag ledsnade så pass förra säsongen att jag aldrig såg färdigt den säsongen. Och jag vet i ärlighetens namn inte om jag har lust att göra det heller. 
Inte heller andra avsnittet av Up All Night var riktigt den höjdare som jag hoppats på efter förra veckans premiär. Men den är ny och har potential att bli riktigt bra. Jag hoppas på det. Den här veckans avsnitt var dock mer pinsamt än roligt. Slutscenen var dock riktigt kul.

Nästa vecka väntar ytterligare några premiärer. Min guilty pleasure-serie Desperate Housewives inleder sin absolut sista säsong, Terra Nova har urpremiär och Happy Endings kommer tillbaka för andra säsongen. Frågan är bara hur jag ska hinna jobba...

Inga kommentarer: