lördag, september 03, 2011

From hell

Det är ingen hit att vara på jobbet med tokhuvudvärk, vill jag lova. Tur för mig att mina änglar sov ovanligt gott inatt. Ja om man bortser från morgonsidan men då hade det gett med sig. Tror att det var min egenskapade värmeflaska (fyllde hett vatten i en kvarlämnad petflaska modell mindre och tryckte mot nacken) som till sist jagade bort huvudvärken omkring tretiden. Jag vill inte ha repris på den inatt, tack.

Men idag har jag istället sovit som en död. Och det trots att jag oroade mig lite för att syrran sov borta efter party inatt (hon sms:ade inatt så jag visste om det) och inte riktigt visste hur läget var. Men jag sov så hårt idag att jag inte ens vaknade när hon kom hem på förmiddagen. Nu känns kroppen som att den blivit överkörd av en omvält. Får se hur det blir med den planerade promenaden idag, vet inte om jag riktigt orkar, även om jag borde. Det har pratats om att äta pizza till middag här idag, av någon anledning känns det mer lockande...

Inga kommentarer: