tisdag, september 20, 2011

Det är inte bara ute saker ändrar karaktär om hösten...

Känner mig svårformulerad idag. Vet inte riktigt vad jag ska skriva eller kanske snarare vad jag ska dela med mig av. Som vanligt vid höstens intåg hamnar jag i en period där jag finns mycket i mitt egna huvud. Mycket funderingar, farhågor, önskningar osv som kommer upp till ytan. Jag vill sätta ord på det men samtidigt blir jag ibland begränsad i hur det kan komma att läsas, tolkas eller användas. Eller av vilka. Så jag funderar vidare och konstaterar som vanligt att det där med livscoach ofta vore väldigt bra. Eller den där riktigt nära bff:en som fanns för snart många år sen. Det kan jag faktiskt sakna ibland. Den där riktigt riktigt nära relationen utanför 'den andra relationen'. Är det någon relation jag skulle vårdat bättre så är det den. Men ibland blir det som det blir ändå.

Slutsnurrat, det här blir bara knepigt. Knep-Sara. Suck.

Inga kommentarer: