lördag, mars 26, 2011

Stillsam lördag it is

Innan jag hann jaga fikasällskap hörde S av sig och föreslog lunchdejt. Så jag lämnade de två sovande bakisarna och for och åt på Charlies. Inte alls så bra som det var nån annan gång vi var där och onödigt dyrt kändes det också. Men alltid trevligt med lunchdejt. Vi tog en tur till elgiganten också eftersom S funderar på att skaffa en laptop. Och trängdes lite på maxi.

Nu är jag på plats på landet igen med finaste fyrfotafamiljen och tänkte spendera den endera framför spel eller nån film. Eller kanske lite av båda. Men tänk att jag glömde inhandla lördagsgodis! Nästan lite katastrof, men det är bara att överleva. Jag fick med mig en liten flaska vin iaf. Mini-win för mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

själv fick man med sig både lördagsgodis och nytt tangentbord från strömpilen... :) /andreas

Sara sa...

Lucky you! Jag ser det som en möjlighet till söndagsgodis...