onsdag, mars 09, 2011

Sömntuta

Jag skippade jobbmötet idag trots allt. Dålig Sara. Jag vaknade precis före larmet vid 12 av att jag drömde om jobbmötet, att jag var sen och en massa andra negativa saker, men insåg efter en stunds vakenhet att jag inte skulle orka. Det gjorde ont i kroppen av trötthet. M var dessutom inte i stan så jag kunde inte få skjuts så då kändes det inte riktigt möjligt längre. Istället tog jag mig friheten att sova två timmar till. Jag känner mig fortfarande mör och geggig i huvudet, men efter att ha gjort två intervjuer med styrelsekandidater är jag lite mer skärpt. Jag hoppas det stannar kvar till sju då skypemötet med valberedingen börjar.

Och jag har fått en rapport från nattkollegan J efter mötet och det verkar helt klart som att det gick bra utan mig. Inte så mycket revolution skedde väl heller, så jag tror att jag fortfarande är med på banan på jobbet.

Inga kommentarer: